پيدا کردن دوست در مدرسه

یک تصور غلط رایج وجود دارد که افراد طیف اتیسم ضد اجتماعی هستند و تمایل به داشتن دوست ندارند در حالی که این باور نادرست است آنها نیز مانند سایر نوجوانان تمایل به زندگی اجتماعی، دوستی و احساس تعلق دارند.
دوستی ها می توانند بسیار مثبت و سودمند باشند. دوست کسی است که می توان در مورد علایق خود با او صحبت کرد، کسی که به شما توصیه و راهنمایی می کند و در مواقع سخت از شما حمایت می کند. دوستی ها می توانند گذر از دوران نوجوانی ما را آسان تر کنند.
پيدا کردن دوست، احتياج به مهارت هاي اجتماعي دارد . بنابراين ، براي کودک مبتلا به اوتيسم که تازه وارد مدرسه مي شود ، پيدا کردن دوست ، خيلي مشکل است . پس راحت تر است که خودمان دوستی براي او انتخاب کنيم يا از ديگر بچه ها تقاضا کنيم داوطلب شوند . اگر شما کودکی که درخواست شما را می پذيرد ، بسيار تشويق کنيد ، مطمئناً در بين بچه هاي کلاس داوطلبان کمي نخواهيد داشت . بعضي از بچه هاي مبتلا به اتيسم وقتي مردم آنها را لمس مي کنند ، احساس ناراحتي و فشار مي کنند . اگر شما از بچه ها می خواهيد دستشان را بالا ببرند و گمان مي کنيد دانش آموز اتيسمي با اين کار مشکل دارد ، از دوستش بخواهيد تا دستش را گرفته و بالا ببرد . خيلي از بچه ها اگر روي ارتباطشان کنترل داشته باشند مي توانند اين تماس را تحمل کنند.

1402
دی
30
شنبه 30 دي 1402
2024
January
20

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سوال امنیتی
سوال زیر برای جلوگیری ارسال اسپم می باشد، لطفا به آن پاسخ دهید. با تشکر
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.