شیر شتر برای اوتیسم: فواید آن چیست

ارتباط شیر شتر و اوتیسم چیست؟ آیا واقعاً برای افراد مبتلا به اوتیسم مصرف شیر شتر فوایدی وجود دارد؟ به علاوه، آیا واقعاً تفاوتی بین شیر شتر و گاو وجود دارد؟
پیشنهادهای رژیم غذایی زیادی وجود دارد که ادعا می کنند علائم اختلال طیف اوتیسم (ASD) را بهبود می بخشد. به این ترتیب، تعدادی درمانها و منابعی در دسترس هستند و این فهرست همچنان در حال رشد است.
از شیر بز گرفته تا جایگزین‌های غیر لبنی، مجموعه‌ای از گزینه‌های موجود است که برخی افراد به آن روی می‌آورند. با این حال، کسانی نیز هستند که پیشرفت هایی را از طریق این گزینه ها ندیده اند و همچنان در حال جستجو هستند.
در این مقاله، ما در مورد فواید بالقوه شیر شتر و اینکه چگونه مصرف آن می تواند علائم اوتیسم را تحت تاثیر قرار دهد، صحبت خواهیم کرد. آیا واقعاً می تواند بهبود قابل توجهی در علائم برای کسانی که دارای ASD هستند داشته باشد
آیا واقعا نوشیدن شیر شتر فوایدی دارد؟
شیر شتر ماده ای است که مردم به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن به دنبال آن هستند و قند و کلسترول کمتری نسبت به برخی از شیرهای دیگر و همچنین مقدار بیشتری از ویتامین ها و مواد معدنی خاص دارد. برخی از مردم همچنین معتقدند شیر شتر نزدیکترین شیر طبیعی برای نوشیدن در کنار شیر مادر است. این می تواند به این معنی باشد که نه تنها شیر شتر ارزش غذایی بالایی دارد، بلکه می تواند به راحتی هضم شود. شاید مصرف شیر شتر باعث کاهش حساسیت به شیر ناشی از شیر غیر پاستوریزه شود.
شیر شتر چه چیزی را درمان می کند؟ همانطور که در بالا ذکر شد، تحقیقات نشان می دهد که تفاوت های مغذی در مقایسه با سایر شیرهای جایگزین وجود دارد. اینها احتمالاً می توانند به افرادی که دارای انواع مختلف اختلالات ایمنی هستند کمک کند. مزیت دیگر احتمالاً می تواند برای کسانی مفید باشد که فشار خون، کلسترول و دیابت دارند و به نوعی به انسولین نیاز دارند. زیرا شیر شتر قند و کلسترول کمتری با مواد مغذی و آنتی اکسیدان دارد.
محقق Amnon Gonenne، معتقد است شیر شتر دارای خواص ضد التهابی است که می تواند برای مغز اوتیسم مفید باشد. این کاملاً در تضاد با التهابی است که شیر گاو می تواند ایجاد کند و همچنین ناراحتی های گوارشی در افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند.
آیا شیر شتر می تواند برای شما یا یکی از عزیزانتان مفید باشد؟ همه اینها به فرد بستگی دارد ، زیرا ASD روی هر فرد به روشی متفاوت تأثیر می گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که هنگام در نظر گرفتن چیزی مانند شیر شتر، با یک متخصص پزشکی صحبت کنید . آنها بهترین افراد برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمندی هستند همچنین مطمئن شوید که همه آلرژی ها و حساسیت های غذایی در نظر گرفته شده است. هیچ راه حل سریعی وجود ندارد که کل طیف را پوشش دهد. در نظر گرفتن این موضوع هنگام تحقیق در مورد مصرف شیر شتر بسیار مهم است. هنگام استفاده از منابع غذایی جایگزین، بررسی دستورالعمل ها و بهترین شیوه ها ضروری است.

1401
بهمن
24
دوشنبه 24 بهمن 1401
2023
February
13

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سوال امنیتی
سوال زیر برای جلوگیری ارسال اسپم می باشد، لطفا به آن پاسخ دهید. با تشکر
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.